سلام خانوما من امروز نودلیت خوردم میگن ضرر داره ؟

۴ پاسخ

ممنون 🙏🏻

حالا یه بار چیزی نیست..بیشتر نخور

خوردن زیادش ضررداره بایکی دوبار اتفاقی نمیفته.

شاید مستقیما مضر نباشه ولی خب هیچ ارزش غذایی نداره ضررش رو به خاطر نمک و چربی زیاد میگن...

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان غزل مامان غزل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسردوقلوهام مامان پسردوقلوهام هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ویکم بارداری