مامانا نودلیت تو بارداری ضرر داره؟

۷ پاسخ

از غذا هایی که مواد نگهدارنده دارن جدا خود داری کن

من اوایل بارداری ۸/۹بسته خوردم بعدش دیگ بدم اومد😂

من چونکه دوست داشتم میخوردم سربارداری اولم چند بارخوردم

سلام نه عزیزم من میخوردم

مواد نگهدارنده داره دیگه حالا هوس میکنی بخوری عیب نداره ولی عادتت نشه

من ۱بار خوردم
مشکلی نداره زیاد نخثر ینی یبار بخور که هوست در بره دیگ نخور چون مواداش چیزای مفیدی نیستن🥲

اره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری