خانوما آب لیمو مشکلی داره بخورم؟؟

۷ پاسخ

نه عزیزم اتفاقا نینی ترش میشه و بامزه باید خوردتش

چون قند داره رعایت کن وگرنه مسئله خاصی نداره

اگه فشارت پایین نیست نه

عزیزم بخور در حد درست کردن سالاد و خورشت مشکلی نداره

اوووو من انقده خوردم که😂

بخور ولی زیاد روی نکن

خیر من برای تهوع زیاد میخورم تاثیری آنچنان نداره اما خب دوس دارم خوشمزس😂

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان چشام💜 مامان چشام💜 ۱۰ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌وچهارم بارداری