نه عزیزم اتفاقا نینی ترش میشه و بامزه باید خوردتش
چون قند داره رعایت کن وگرنه مسئله خاصی نداره
اگه فشارت پایین نیست نه
عزیزم بخور در حد درست کردن سالاد و خورشت مشکلی نداره
اوووو من انقده خوردم که😂
بخور ولی زیاد روی نکن
خیر من برای تهوع زیاد میخورم تاثیری آنچنان نداره اما خب دوس دارم خوشمزس😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.