۱۷ پاسخ

پینو عالیه

من مالوچسکا

مای بی بی

من اکتیو میزنم خیلی خوش بوئه اگرهم لباساش لکه داشته باشن با صابون لکه گیری میکنم

پرسیل

من اکتیو میزنم خیییلییی خوبه

من پینو درب آبی همیشه میگیریم خیلی بوی خوبی داره تمیز هم میکنه

چیکو در قرمز خیلی خوب لکه میبره و بوش هم نسبتا بد نیس

پینو لکه بریش بهتره

پینو خیلی راضیم از پاک کنندگیش

من اکتیو خودمون میزنم مشکلی هم نداشته والا از خودش اصلا تمیز نمیکرد

پینو عالیه هم خوشبو هم تمیز میکنه آبی رنگشو من میخرم.هرکی میاد خونمون میگه چه بو خوبی میاد

مالوچسکا و بیبی لند عالیه

من از اول بی بی لند استفاده کردم

چیکو‌ من میزنم عالیه

من فیروز استفاده میکنم خوبه

والا غیر پرسیل هیچکدوم
من هرچی گرفتم تمیز نکرد
ولی از عمع بهتر صابون گلنار لباسشویی اون خیلی تمیز میکنه

سوال های مرتبط