۷ پاسخ

من فیروز آبی استفاده میکنم

پرسیل کرمی

پینو آبی بوش محشره خیلیم خوب تمیز میکنه.اکتیو صورتی ام خوب تمیز میکنه اما بوش نمیمونه

فیروز صورتی ۱۰۰ خورده ای
مالوچسکا ۴۰۰خورده ای
من این دوتارو میزنم

مای بیبی خیلی خوبه ۲۴۶اینا بود الان نمیدونم چه قیمته

من عاشق مایع فیروزم

اکتیو آبی

سوال های مرتبط

مامان کیانم👶🏻 مامان کیانم👶🏻 ۱ سالگی
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی