دکترش
و اینکه ببرش دکتر پوست اطفال .پمادمخصوص میدن خوب میشه .یکم زمان میبره تا خوب بشه کامل
ببین منم دخترم اینجوری شد .دخترش گفت شیرخشک هایپوآلرژی بهش بدین
شیرخشک مخصوص باید بدیش
اگ هرچی زدی خوب نشد شاید مث بچم حساسیت گاوی داره باید رژیم. بگیری تا بره مث من
بنظرم بهتره ببری دکتر ببینی مشکل چیه،،حساسیته ،،قارچه،چیه
بوسش نکنید اصلا
پماد ان ان بزن
حساسیت ب پروتین گاوی داره شیرخودت میدی رعایت کن نخور ،شیرخشک میدی هم عوض کن حتما
جای بوس هس هیچی نزن ببر حموم باشامپو بدن بچه بشور خشک کن 2روز بوس و دست نزن ببین خشک میشن. اگر نشد منبع درونی داره یا حساسیت به شیری که میخوره
دختر منم صورتش اینجوری شده. بردم دکتر کرم آتوپیکس داد بهتر شده
حساسیت به پروتئین گاوی نداره ؟؟
منم پسرم یکدفعه ای صورتش ریخت بیرون دکتر براش پماد نوشت مالیدم به صورتش خیلی بهتر شد
عزیزم حساسیت به پروتئین گاوی نداره؟
دکتر بردییییی؟؟؟؟؟
حساسیت داره نذار کسی ببوستش با بزاق دهان بقیه ک میبوسنش اینجوری میش
شاید قارچ پوستی زده پماد کلوتریمازول با هیدروکورتیزون قاطی کن بزن
وای مثل صورت پسرمن شده پماد ان ان بزن خوب میش
مشکلش چیه ؟
اگزما؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.