۶ پاسخ

نه عزیز برا من ۲۶۰۰ بود گفت بچت ریزه ولی مشکلی نداره

دختر من 39هفته و‌سه‌روز 2700بود

الهی عزیزم منم نینم 2600 امروز رفتم🥺
دکتر بهم گفت تو این هفته ها بچه ها روزانه رشد میکنن ان شاءالله تا اون موقع تپل میشه ولی آش گوشت و آبگوشت بخوری فکر کنم واسه وزنش خوب باشه من که میخوام شروع کنم

برادرزاده من 2800بدنیا اومد 38هفته،خوب بود دستگاهه نرفت

عزیزم سزارین اختیاری هستی؟

پسر من سی و هشت هفته دو نهصد دنیا اومد ن خوبه نگران نباش تنش سلامت مامان تو این ی هفته مواد غذایی پروتیین بخور

سوال های مرتبط