۸ پاسخ

آره عزیزم من ۳۵ هفته زایمان کردم البته فشار بالا بودم

خیلی دیر بت گفته چرا

اره هر چی بیشتر بمونه بهتره اتفاقا یه روزم یه روزه
دکتر منم ۳۹ هفته و یکی دوروز گف برا سزارین وقت داد

بله مال من ۳۸هفته و پنج روز وقت داد

اختیاری تا ۳۹ اونموقع نوبت میدن ولی اورژانسی تا ۴۰هفته میشه

ولی معمولا نگه نمیدارن تا اون موقع

اگه دردت نگیره اره

چرا اینقدر طولانی

سوال های مرتبط

مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد