۱۲ پاسخ

من دیروز زدم تا امروز دستم دردمیکرد
هنوزم یکم‌درد داره

من زدم هیچیم نشد

من زدم یه روز تب و دست درد داشتم

من دیروز زدم‌هیچ‌درد و علائمی ام نداشتم

گلم من زدم خداروشکر عوارضی نداشت فقط یکم دستم درد میکرد حتی تب هم نکردم

من فقط دست درد گرفتم فرداش خوب شد اگه ۱۰ سال گذشته باید بزنی برای ایمنی بچه خوبه

در حد دست درد و شاید تب خفیف مثل همه واکسنا،منم باید ۲۸هفته بزنم

نه بزن

هر ده سال باید بزنی عزیزم اگه از اخرین باری که زدی ده سال گذشته اره میزنن تو بارداری عوارضم نداره بهداشت میزنه

من امروز زدم
گفت بیا سه ماه سومم بزن گفتم ن بزن بره
فقط دستم یکم سنگین شد الان خیلی سردردم نمیدونم چرات

من زدم فقط یکی دو روز تب و دست درد گرفتم بعد روز سوم خوب شدم

همه باید بزنن؟؟

سوال های مرتبط

مامان علی و ریحانه مامان علی و ریحانه ۴ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری