روزی دوبار بالا اوردن نرماله؟🥲😭

۵ پاسخ

دوبار که خوبه من ۷ بار بالا می آوردم

اول بارداریه ممکنه بیش ترم بشه شدید تر ولی استرس نداشته باش به دکترت بگو حتما بهت دارو بده

آره اول بارداریته

دو بار که خوبه تا ۱۰ بار هم طبیعیه کاملا

خخخخ کم کم کم کمش دوباره استفراغ کردنب

سوال های مرتبط

مامان مُنا سادات🩷 مامان مُنا سادات🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان برکه جانم مامان برکه جانم هفته سی‌وهشتم بارداری