مامانا کسی این کپسول آهن میخوره؟ یبوست نشدید؟

تصویر
۶ پاسخ

شبا موقع خواب با اب فراوون بخور،بعد اگه منیزیوم بخوری نمیزاره یبوست بگیری

من فرودین میخورم یبوست نگرفتم

یه مدت ناشتا بخور ببین چه تاثیری می‌زاره من ناشتا میخورم یبوست نمیگیرم

اون قرمزه قرص اهنمه‌

تصویر

ب من گفته صبح ها

آره من میخورم

سوال های مرتبط