سونو انومالی چند هفته باید انجام بدم و برای چیه

۴ پاسخ

اره همین آنومالی هه میگن غربالگری دومه

18 هفته 6 روز بری بهتره

18هفته برای استخوان بندی بچه است

۱۸ هفته .‌غربالگری دوم هست

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته پانزدهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری