۴ پاسخ

شاید درد اولیه زایمانه
تا وقتی انقباض نداری و دردات منظم نیست زایمان نمی کنی

بری بیمارستان بیخودی بستری میکنن

ن زوده نگران نباش

بیمارستان برو

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد