من امشب زایمان کردم خیلی درد دارم

۱۰ پاسخ

مبارک باشه عزیزم شیاف مرتب بزار دردت کم میشه چند هفته زایمان کردی؟

طبیعی که دیگه بعدش دردنداری سزارین شده

منم صبح سز‌ کردم
تا ۸ ساعتی به خاطر سرمهایی که میزنن که رحم جمع بشه درد هست
صبوری کن خواهر
❤️

بهترین راه شیاف دیکلوفناک هست سعی کن زیاد نشینی و تخت را تنظیم کنی برای نشستن و خوابیدن

برات خودت شیاف دیکنو فناگ بزار درد نکنش من چن شنبه همش میزارم

سزارین کردی گلم

مبارک باشه عزیزم چرا انقدر زود؟
برا دردت شیاف بزار

درد چی داری ؟ توضیح بدع

انشالله دردا تمام میشه🙏🏻قدمش خیر باشه 😘

بسلامتی عزیزم .طبیعی یا سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان پسرهام🧿💙💙 مامان پسرهام🧿💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری