مبارک باشه عزیزم شیاف مرتب بزار دردت کم میشه چند هفته زایمان کردی؟
طبیعی که دیگه بعدش دردنداری سزارین شده
منم صبح سز کردم
تا ۸ ساعتی به خاطر سرمهایی که میزنن که رحم جمع بشه درد هست
صبوری کن خواهر
❤️
بهترین راه شیاف دیکلوفناک هست سعی کن زیاد نشینی و تخت را تنظیم کنی برای نشستن و خوابیدن
برات خودت شیاف دیکنو فناگ بزار درد نکنش من چن شنبه همش میزارم
سزارین کردی گلم
مبارک باشه عزیزم چرا انقدر زود؟
برا دردت شیاف بزار
درد چی داری ؟ توضیح بدع
انشالله دردا تمام میشه🙏🏻قدمش خیر باشه 😘
بسلامتی عزیزم .طبیعی یا سزارین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.