به سلامتی زایمان کردی خوش قدم باشه نی نی تون
خدا قوت بهت عزیزم،مبارکت باشه،خیلی طبیعیه یک کار خیلی سنگین و سخت انجام دادی،بدن نه ماه بارداری کلی فشار بهش اومده دیگ زایمان هم غول مرحلهی آخره فقط باید به خودت برسی و استراحت کنی تا خوب بشی ان شاالله
به سلامتی عزیزم ،بالاخره تازه زایمان کردی،کم کم حالت بهتر میشه،هر دو زایمان چه طبیعی باشی چه سزارین باشی ازت انرژی گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.