سلام. دوستان میشه سونو منو بخونید لطفا

تصویر
۵ پاسخ

شیر میخوردم و خیلییی میوه

تو سن بارداری شما هیچی. اورژانسی سزارین میشی و بچه رو درمیارن. تو سن پایین خطر سقط هست.

. فقط بچه‌هنوز با پاست و برنگشته.
و اینکه جفتت دولبی هست.
جفت دولوبی (جفت دو قسمتی، جفت دوبلکس) جفتی است با دو لوب تقریباً هم اندازه که توسط یک غشاء از هم جدا شده‌اند. در جفت دولوبی، اندازه دو لوب یکسان است. بند ناف ممکن است در هر یک از لوب‌ها، به شکل ماهیچه‌ای یا در بین لوب‌ها وارد شود. در حالی که خطر افزایش ناهنجاری‌های جنینی با این ناهنجاری جفتی وجود ندارد، جفت دوبله می‌تواند با خونریزی سه ماهه اول، پلی هیدرآمنیوس، جدا شدن جفت و جفت باقی مانده همراه باشد

گفته طبق انتی ۳۴ هفته و ۳ روزی
بچه بریچه
مایع آمنیوتیک ۲۳ سانتی متره
ضربان قلبش۱۳۱
وزنش ۲کیلو و ۱۴۸ گرم
صدک ۱۶ بر اساس اندازه ها ۳۳ هفته و ۵ روزی

دکتر گفت آب دورجنین داره زیاد میشه وزنشم کمه بچه خیلی ریزه چیکار کنم لیدی میل خیلی خوردم اصلا فایده نداره

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری