دوستان دل درد بعد عکس رنگی طبیعیه؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید درد بعد عکس رنگی شما چطوری بود من حین عکس درد نداشتم ولی الان بعد عکس کل شکمم درد داره طبیعیه زیادم هست؟؟

اره طبیعیه

کیسه گذاشتم ترسیدم چیزی بشه برداشتم .موقعه عکس رنگی درد نداشتم ولی چهارساعت بعدش درد شکم گرفتم شیاف میزارم پس

اره عزیزم
من تا دوروز حال نداشتم شیاف دیفنوفناک بزار نداری استامینوفن بخور
کیسه ابگرم هم بزار زیرشکمت خیلی عالی
من شنبه داده بودم

وااای وااای آره قرص داکسی توبخور بابرفن
هیوسین هم اگرنوشته برات بخور

سوال های مرتبط

مامان عدس مامان عدس هفته نوزدهم بارداری