۴ پاسخ

من هنو پسرم ۶کیلو بود سایز چای میبتم به کیلو نیست به جسه اس

اصلا به کیلو نیس غلط نوشتن روشون😬😬😬

من هنوز چهار مولفیکس میبندم اما چسبش یکم شل تر میبندم

من وقتی دخترم ۱۰ کیلو شده دیگه ۴ کوچیک شد براش

سوال های مرتبط