۵ پاسخ

اما خیلی سبک و خوبه جابه جاییش راحته.نوزاد بود میبرم تو حال پیش خودم ک جلو چشم باشه.من راضیم ازش

بستگی به قد بچت داره.الان دختر من دقیقا همینو داره فک کنم تا دوماه دیگ ینی ۹ماهگی بتونه بخوابه توش.از نظر قدی دیگه جا نمیشه چون

عالیه من گرفتم پسرم نزدیک ۴ ماهشه این نسبت به چوبیا سبکتر هم هست جابجاش میکنم دائم روزا میزارم بچمو تو ننو شبا هم تو این کنار تخت خودم

تخت کنار مادر چوبی بهتر

نهاااایت شش ماهگی

سوال های مرتبط