از بدو تولد تا الان استفاده میکنم...اما تا یکسال میره اتاق خودش میخوابه
دوسایز داره
یکیش یکساله یکیش دوسال
من بچم از موقعی که به دنیا اومده تا الان روش میخوابه ولی اگه بتونه از چاش پاشه دیگه نمیشه توی این بخوابه
پسر من غلت میزنه این تخت اندازش نیست الان میترسه ک حفاظش رو بیارم بالا جفتش ی بالش میذارم پاهاش میذاره رو بالش میخوابه😂
دختر منم از این داره غلت بزنه یا بشینه دیگه نمیشه استفاده کرد نهایت تا۲ماه دیگه
یه سال و نیم دوسال فوقش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.