۴ پاسخ

۴لارج میشه استفاده کنی
دختر من ۹/۵کیلوعه می‌بندم براش اوکیه
البته دوتا خریدم چون قیمت قدیم بود وگرنه درحالت معمولی پنج مای بیبی میبندم

من ۳ می‌بندم اندازه شه

روش زده ۹ تا۱۷کیلو ولی پسرم ۷کیلو بود من ۴میبستم

من دخترم ۷ و نیمه سایز ۴ میندازم براش

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی