۶ پاسخ

سایز 5 خیلی استفاده میشه

هر بچه‌ای یه مدله اصلا قابل پیشبینی نیست. الان مثلا مامان امیررضا میگه تا دوسالگی ۴بسته. پسر من الان یکساله ۶میبنده لاغرم هست اتفاقا. خواهر زادم نزدیک دوسالشه ۵میبنده اون اصلا قد و وزنش دیگه زیر نموداره😅

بستگی ب وزن نی نی داره اتفاقا زیاد چهار نگیر .روش زده از هفت کیلو تا ۱۸.ولی همین ک ۷ونیم شد بچه ام واسش تنگ شد دیگه ب زور تا هشت کیلو ادامه دادم . سایز پنج گرفتم.الکی نوشته تا ۱۸کیلو

خب بستگی به وزن نینی داره

من یه مدت پنج بستم، بعد دوباره بچه لاغر میشه و فقط قد میکشه تا دوسال چهار بستم

من شنیدم زیاد میره سایز ۴ بخاطر همین ما کلی سایز ۴ خریدیم😂

سوال های مرتبط

مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی