من پسرمو تا سه سالگی شبا جیش میکرد تو خودش میبیستم شماره ۴.
۱۳کیلو بود
خیلی گرون شده خانما شمام بگیرید اگه جایی مناسب تر سراغ دارید
روش نوشته تا ۱۸ کیلو میخوام زیاد بخرم بذارم خودم خیلی وقته ۴ میبندم براش. برا همین میخوام بدونم چند بسته بخرم
روش نوشته تا چند کیلو خوبه
من چهار میبندم
به نظرم بیشتر بستگی به قد بچه داره
سه برای پسر من کوتاه شده بود از بالاس نم میداد مدام
من هنوز ۴میبندم دخترم ریزم نیست خوبه وزنش همه چیش
۴کلا پرمصرفه احساس میکنم از ۳ماه و نیم دارم ۴میبندم
نمیدونم من الان ۴ میندم
تا۱۴/کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.