پوشک سایز ۴ تا کی استفاده میشه چه سنی؟

۹ پاسخ

پسر دوستم دوسالشه هنوز ۴ میبنده
بستگی به جثه ی بچه داره

من ک برا پسرم کوچیک شد

من برا پسرم تازگی ها ۴ میبندم و بزرگه براش، وزنش هم تو ۴ ماهگی ۷ کیلو بود

من چهار مولفیکس میبندم دخترمم ماشاللع تپله

من ۵گرفتم اما ۴واسه پسرم بزرگ هم هست ۴میبندم با ۴پلاس

من ک خیلی استفادم نشد سریع رفتم سراغ چهار پلاس

به وزن بستگی داره نه سن

ما فعلا ۴ جان ب ب استفاده می‌کنیم، وزنش تقریبا ۸کیلوهست

ما تا اواخر پنج ماهگی استفاده داشتیم. وزن پسرم اون زمان حدودا ۷۵۰۰ بود.

سوال های مرتبط