اره من اصلا پیدا نکردم مجبور شدم ببلاک گرفتم
من رفتم کرمان خریدم
عزیزم
یه چیز دیگهامتحان کن
مثلا نان ۲
ببلاک ۲
سوپرامیل۲
من دخترام اپتامیل میدادم
بعد پیدا نکردم سوپرامیل ۲ دادم تقریبا ۹ ماهشون بود
بعدش تا الان سوپرامیل میدم
خیلی هم خوشمزه هست
کرمان گیر میاد خب سهمیه رو یه جای دیگه که گیر میاد بگیر. من نمیرسم یعنی اینجا میگرفتم واست پستشون میکردم اگه آشنایی کرمان کسی رو دارین بگین برن داروخونه مهرگان تمام سهمیه تون رو بگیرن پست کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.