۱۴ پاسخ

ریداکت چند هفته میشه

منم سه قلو دارم دکار میگه ریداکت کن قبول نمیکنم

عزیزم
پنج قلوهای مینودشتی رو میشناسی؟
دکتر ب اونا هم گفته بود ک باید چند تا رو حذف کنن اما اونا نکردن رفتن پیش دکتر طب سنتی بنام دکتر تاج بخش

ان شاءالله تو هم بتونی نگهشون داری و صحیح و سالم و صالح بغلشون بگیری

ازدکترپرسیدم گفت هنوزروح ندارن میتونی حذف کنی

هفتت زیاد باشه مثلا سیزده چهارده برشون میدارن ؟اخه بلاخره دیگه بزرگ شدن گناهدارن واقعا

جنسیت دخملت 😍کی معلوم شد چندهفتگی؟؟؟

اره میدونم خطرناکه بایدببینم دکترچی میگ ولی دکتراولش گفت سه تا نگه دارولی گفتم جنسیتاشون معلوم بشه ببینم شرایط چیه بدتصمیم بگیرم ولی میدونم خطرناکه حتی دوتاش انشالله ک خدابه هرکی ک دلش میخوادبچه بده بحق خانم فاطمه زهرا

خودم دوست دارم ۳تانگه دارم ولی همسرم میگ واست خطرناکه منتظربرم دکترببینم اگ خطری نباشه نگه دارم ۳تا

۵ قلو؟؟🫣چند تا رو میخوای حذف کنی؟

اره بداقدامم نیم ساعت یساعت پانمیشدم ازجام

نه همچین چیزی نیست الکیه بخدا دکترم پرسیدم ی هفته رابطه ندارم مشگلی نداره اسپرم هازنده ان گفت اره اسپرم هردیقه تولیدمیشه

عزیزم تاپیک قبل گفتی روزای زوج اقدام میکردی دوبار
یعنی هم شب و هم صبح؟؟ مگه نمیگن زود به زود اسپرم ضعیف میشه؟

۵قلوباردارم واسه حذف جنین گفته ۱۲هفتگی جنسیت معلوم میشه ک حذف کنی بدش ولی خیلیامیگن معلوم نمیشه

عزیزم برای چی دکتر گفته؟

سوال های مرتبط