۷ پاسخ

از کجا بفهمیم جفت پایین چی نوشته تو برگه انتی؟؟؟

من هیچ علائمی ندارم
و علائم شما ک میگی گاهی تیر میکشه طبیعیه خب بچه داره رشد میکنه و رحم داره جا باز میکنه

اره بخدا اینجا اومدیم فک کنم وسواس فکریم گرفتیم نسبت به همه چی

منم درد میکنه عادیه فک کنم

فک کنم منم هفته شما بودم زیر شکمم گاهی تیر میکشید واسه خودش😂
دراز می‌کشیدم خوب میشدم

منمم انگاری مثانم زیر شکمم درد دارم
جفتم‌پایینه همش حس میکنم از اونه

هیچ علایمی

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۶ ماهگی
مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته بیستم بارداری