دوستان به نظرتون انقباض دارم؟

تصویر
۷ پاسخ

اگر درد داری و شکمت منظم سفت میشه برو زایشگاه
ولی برای زایمان این قله ها باید نزدیک تر باشن به هم
هنوز خفیفن

اینجا نزار من گذاشتم گفتن انقباضه بردم دکتر گفت ن انقباض نداری

باید خیلی به هم نزدیک شه اینا برا زایمان کافی نیست

آره اون قله های پایین انقباضه

اینم هست

تصویر

عکس کامل از نوارت بده

اره انقباض داری

سوال های مرتبط