تب داره پتوروازروش بردار
دختر منم چن روز پیش این ویروس رو کرفت یعنی دهنم سرویس شدا مراقبش باش عیب نداره زوری بهش غذا نده
داروهاشو سرموقع بده اگه استفراغش بند اومد اگه اسهال داره لهش پودر کیدی لاکت بریز تو ماست بده بخوره
زیادم نزار اب بخوره پونه اینا دم کن بده چایی بده خوب میشه
بهش ی سوپ گرم بده و دارو شیاف هم یک بار بیشتر نمیتونین استفاده کنید الان خوبه؟؟
ببین پسرمنم تب کرد دکترگفت شیاف ۱۲۵ استا بزن ده دقیقه بعد پروفن بده
تبش بالاست پایین نمیاد چون اب بدنش کمه حالا که مایعات نمیتونه بخوره بهش سرم میزدی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.