انشاالله ک چیزی نیست گلی
ایشالا خیره عزیزم
سلام عزیز نترس من تا 14/5 هم رفته فشارم
وقتی فشارت 13 بود چندتا خیار بخور یا ی کم آبغوره
من چون فشارم میره بالا چند ماهه دیگه کلا خیار تو خونه هست البته روزی دوتا قرص فشار هم میخورم
سلام گروه داریم تو روبیکا میاید
علی اصغر نگهدارتون 🤲🏻
انشالله که اوکی بشه فشارت یا خدا من تجربه ی خوبی نداشتم با فشار🥺
روچندبود
ایشالله که چیزی نیست بد به دلت راه نده عزیزم
ایشالا که چیزی نیست❤️ سلامتین جفتتون
چشم خیره انشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.