فشارم بالا بود اومدم بیمارستان دعا کنید برام

۹ پاسخ

انشاالله ک چیزی نیست گلی

ایشالا خیره عزیزم

سلام عزیز نترس من تا 14/5 هم رفته فشارم
وقتی فشارت 13 بود چندتا خیار بخور یا ی کم آبغوره
من چون فشارم می‌ره بالا چند ماهه دیگه کلا خیار تو خونه هست البته روزی دوتا قرص فشار هم میخورم

سلام گروه داریم تو روبیکا میاید

علی اصغر نگهدارتون 🤲🏻
انشالله که اوکی بشه فشارت یا خدا من تجربه ی خوبی نداشتم با فشار🥺

روچندبود

ایشالله که چیزی نیست بد به دلت راه نده عزیزم

ایشالا که چیزی نیست❤️ سلامتین جفتتون

چشم خیره انشاالله

سوال های مرتبط

مامان جانا و کوچولو مامان جانا و کوچولو ۸ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی