من از اولش که فهمیدم باردارم نخوابیدم که کم کم عادت کنم
خیلی سخته شبا خوابیدن با این وضع ک همش باید مراقب
باشی من انقد ب طرف چپ خوابیدم پهلوم درد میکنه همش میخوام رو شکم بخوابم نمیشه 🥲🥲
بنظرم اگه سعی کنی از هفته های اول به سمت چپ بخابی بهتره چون کم کم عادت میکنی خوابت نبرد میتونی یکم به شکم بخابی ولی بعداً یهو مدل خوابت عوض کنی اذیت میشی
از اول بهتره نخوابی من سر اولی بهم گفتن ۱۳هفته به بعد بعد نزدیک بود بچم رو از دست بدم دور گردنش بند ناف چرخیده بود اصلا از همون اول روی دست بخواب یا سمت چپ یا راست اصلا نه کمر نه رو شکم
از اول رو شکم که نباید بخوابی روی کمر هم از الان عادت بده خودت رو نخوابی به پهلو چپ بیشتر بخواب پهلو راست هم اشکالی نداره ولی پهلو چپ میگن خونرسانی بهتری به جنین میرسه رو کمر هم برای چند دقیقه اشکالی ندارد ولی نباید به ساعت بکشه که خوب نیس
از بعد ۱۲هفته رو کمر.شکم نخواب ب هیچ عنوان
بیشتر سمت چپ بخواب خونرسانی ب قلب جنین عالیه
برای این پهلو اون پهلو نمیخواد پاشی بشینی بعد بخوابی.اروم بچرخ ن یهو
از ۱۶ من شنیدم ...به پهلو چپ بخوابی بهتره
از اول نباید به شکم خوابید دکتر من از ۱۸هفته گفت دیگه صاف نخواب به پهلو چپ بیشتر گاها هم راست بخواب بعضی وقتا هم صاف میشه ولی خیلی کم
عزیز دلم ♥️
میشه درخواست بدی 🥺🥺🙂🙂
هرروز چالش میزارم همراه جایزه تایپیک هامو ببین 🥺🥺🥺 شرکت کنی خوشحالم میکنی🥺❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.