۱۳ پاسخ

نه خوبه

زیاد نیس خب ولی زیاد مبشه همینجوری نمیمونه عددش تو بارداری هورمونت خیلب تغیبر میکنن هی زیاد و کم میشن الان ۳شاید تا هفته دیگه بشه ۵ باید قرص مصرف کنی که همونجور بمونه بیشتر نشه

زیاد برو غدد

برو دکتر غدد و زیر نظر اون قرص مصرف کن

برا زن باردار زیر ۲ اوکی

واسه منم گفت خوبه

برا منم مثل تو بود قرص لووتیروکسین ۵برام نوشت تا یکماهو نیم مصرف کردم رفتم تست دادم شده بود۱/۴۶ولی باز گفت قرصارو ادامه بده تا اخر بارداری چون بیشتر میشه تو دوران بارداری

زیاده باید۲باشع دارو مصرف کن برو دکتر غدد یا داخلی

قرص باید بخوری ، دکتر من گفت بچه که به مرور بزرگ میشه نیازشم بیشتر میشه پس باید قرص بخوری

زیاده واسه باردار

ب من قرص داد بااین عدد حتما پیگیری کن تو بارداری خیلی مهمه

امروز دکترم گفت تا ۴ اوکیه بیشتر نباید بشه واسه باردار

برا بارداری زیاده.

سوال های مرتبط