نه خوبه
زیاد نیس خب ولی زیاد مبشه همینجوری نمیمونه عددش تو بارداری هورمونت خیلب تغیبر میکنن هی زیاد و کم میشن الان ۳شاید تا هفته دیگه بشه ۵ باید قرص مصرف کنی که همونجور بمونه بیشتر نشه
زیاد برو غدد
برو دکتر غدد و زیر نظر اون قرص مصرف کن
برا زن باردار زیر ۲ اوکی
واسه منم گفت خوبه
برا منم مثل تو بود قرص لووتیروکسین ۵برام نوشت تا یکماهو نیم مصرف کردم رفتم تست دادم شده بود۱/۴۶ولی باز گفت قرصارو ادامه بده تا اخر بارداری چون بیشتر میشه تو دوران بارداری
زیاده باید۲باشع دارو مصرف کن برو دکتر غدد یا داخلی
قرص باید بخوری ، دکتر من گفت بچه که به مرور بزرگ میشه نیازشم بیشتر میشه پس باید قرص بخوری
زیاده واسه باردار
ب من قرص داد بااین عدد حتما پیگیری کن تو بارداری خیلی مهمه
امروز دکترم گفت تا ۴ اوکیه بیشتر نباید بشه واسه باردار
برا بارداری زیاده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.