۹ پاسخ

من گهواره برقی دارم از اول توش گذاشتم چون شیب هم داره عالیه واسه رفلاکس

گهواره خوبه من شبا بچمو میخابونم توش بعد ک خوابید میزارمش کنار خودم

من یکسره تو گهواره میزارمش خیلی دوست داره
اولاش از بس رو پام تکون میدادم از پا افتاده بودم
الان میزارمش توگهواره
گریه هم کرد میگم ابجیش هل میده اروم میشه
برای من که خیلی خوب بود هم واسه دخترم استفاده کردم هم برای پسرم

من که بچه اولم نخوابید تو هیچی فقط دوست داشتن کنار خودم باشه حتی صندل ماشین ولی دومی دارم زودتر هرجوری هست میزارم تا عادت کنه بمونه فعلا که شبا تو تاب برقی می‌خوابه بخاطر کولیک دکتر گفت ننو بگیر ولی من ترسیدم بخرم نخوابه توش

منم گهواره دارم ۳ بار بیشتز توش نذاشتم

میخام از این مدل بخرم

تصویر

من خریدم اصلا نمیخوابه داخلش نو مونده

منم تصمیم دارم بخرم نمیدونم بدرد میخوره یا ن

هرمدلی گرفتی ننو نگیر ؛همش بجه توش میفته کنار گهواره

سوال های مرتبط

مامان 💙✨تابان✨💙 مامان 💙✨تابان✨💙 ۹ ماهگی
مامان پرنسس💕 مامان پرنسس💕 ۱۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی