۱۱ پاسخ

نمیشد یکیتون حقیقت رو نگه😂😂
یکم با لطافت تر خانوما😂😂

وقتی ک ما راهی تیمارستان کردن 😂

نی نی من از چهل روزگی هر شب ما بین ساعت ۱۱ تا ۱۲شب میخوابه تا ۹صبح و هر دو الی. سه ساعت هم نق نق میکنه که زودی بهش شیر شو میدم نمیذارم بیدار بشه

مگه داریم اصن بچه فقط بغل مادرو بانوازش میخوابه

۲ سالگی به بعد

خودشون بخوابن؟
چه آرزوی محالی😅🤭

چرا فکر کردی بچه خودش میخوابه😂😂

پسرم‌‌ دوسال و چهارماهشه هنوز رو‌پا میخوابه

از۳ سالگی ،۴سالگی😂
مگه بچه خودشم میخوابه🤦🏻‍♀️

همین الان من سرپا رژه میرم مگه که خانوم بخوابه😑🤦🏻‍♀️

بنام خدا.هیچوقت

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۰ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی