۶ پاسخ

سرکه و گلاب بزن تا صبح میشه

قرص سفکسیم بخور

اگر میخک داری بذار بین دو تا دندونت نگه دار ببین بهتر میشه البته اگر میخک تو بارداری ضرر نداره

اگه میخک داری پاشو. چندتا بری تو لیوان نمک هم بریز آب جوش هم بریز بزار پنج دقیقه بمونه ک میخک عصاره اش بده بیرون بد ک یکم خنک شد قرقره کن آروم میشه

منم دو هفته پیش دندونم عفونت کرده بود از درد مردم زنده شدم قرص استامینوفن ساده هم اصلا جواب نمی‌داد عطاری گفت میخک با آب نمک آب ولرم قرقره کن هر نوع دندون دردی داری خوب میشه دو بار امتحان کردم آروم آروم شد

فقط استامینوفن ساده. اگه دندونت شکستگی داره ، یه تیکه از استامینوفن رو بذار داخلش

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوا🎀 مامان آوا🎀 ۹ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی