۶ پاسخ

منم وضعم همینه

والا دختر منم همین منم موندم تازه میگرن هم دارم

منم پسرم همینه. عصرم نمیخوابه. هرروزی بتونم روزه خواهم کرفت هر روزی هم که حس کنم نمیتونم و حالم بده باز میکنم. خدا مهربونتر این حرفاس 😆

خیلی سخته. پرنسا هم همینطوری بود. من همش سرگیجه داشتم. البته الانم زود بیدار میشه

همون روبگو

بچه منم همینه ۷.۳۰ الی ۸ بیداره

سوال های مرتبط