۴ پاسخ

وای خدا کنه من دیگ حالم از هر چی موعه بهم میخوره

منم خیلی ریزش دارم دیونه شدم

از من یه کوچولو بهتر شده

وای نمیدونم منم کلافه شدم همه موهام ریخت😢

سوال های مرتبط

مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان دلی❤️❣️ مامان دلی❤️❣️ ۹ ماهگی
مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی