پسر من تمین شکلی بود بعد س روز تب قطع شد بدمش دونه زد شکم و کمرش،، گفتن تب رزونوئلا گرفته
میگن بضی ازبچه ها گلوشون ی چیزی موندنی تب میکنن ی سر ببر گلوش ونگاه کنن اگه اعتقادد داری
دخترمن عفونت داشت تب میکرد
آزمایشم گرفتن ازش
ببین این خاکشیر و بده ان شاءالله ک بعدش خوب میشه ولی اگه نشد
حتما ببر دکتر ازش آزمایش بگیرن
خاکشیر هم خنکه برا تبش خوبه هم اگه رو دا داشته باشه برطرف میکنه ضرر ام نداره نهایت یه کوچولو اسهال میره ک اونم زود برطرف میشه
اگ تا فردا بدنش بریزه بیرون و دون دون قرمز بشه خوب میشه وگرنه ببرش یه دکتر دگ. تب بیشتر از ۳ روز باید چک شه
رو دل نکرده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.