۲ پاسخ

من دیروز کلا حالت پریودی داشتم ودل درد نی نی هم از صبح تکون نخورده بود کلی استرس رفتم بیمارستان کلی هم حیرون شدم آزمایش ادرار گرفتن ونوارقلب خوب بودن خداروشکر گفت اینا عادیه😕

درد انقباظ یا درد معمولی

سوال های مرتبط