۶ پاسخ

من میدادم
ولی خیلی خیلی به بچه هام انرژی میداد
جوری که بیس چاری میخاستن بیدار باشن
منم دیگه مولتی و آهن و اینچیزا رو جدا جدا میدم

مزه ی موز میده ولی ی طعم دیگه ام داخلشه
ی ذره بخوری متوجه میشی
جفت بچه هام عوق میزدن موقع خوردن

منم مولتی آویفر میدم ولی داروخونه بهم گفت اهنش کمه آهنم بده
🤷🏼‍♀️

زینک هم داره اشتهااوره

اره منم ۲ ماهه میدم خوبه

پس چرا میگن چون مولتی واهن قاطیه احتمال داره دندان رو سیاه کنه؟

اینه
برا رفلاکسی ها هم عالیه

تصویر

سوال های مرتبط