۶ پاسخ

سرلاک خوری خوبه قابل استفادس؟
چندقاشق بش میدی

عزیزم ترکیبش خوبه ؟سیب زمینی دلشو درد نمیاره

بعد در کل روز فقط همینو میدی؟

میشه بگی چجور پختی؟ تو قابلمه دوتاشو شستی و گزاشتی پخت؟ و اینکه بخاد بزاره تو دهنش زیادی نمیره تو حلقش؟

بااب خودش ک گزاشتم بپزه اخرم چندقطره روغن زیتون

با چی رقیق کردی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۵ ماهگی