مامانی عزیز من سلفری دادم چون جواب ان تی من با ریسک میانی بود گفتن جوابش دوماه دیگ اماده میشه بنظرتون بعد یک ماه جواب میاد؟تو همون سلفری جنسیت مشخص میشه؟چن وقت دیگ هم انومالی دارم بنظرتون انومالی رو برم؟یا سلفری کافیه؟
نی نی چی بود🤔
عزیزم شمام مشکل داشتید که سلفری دادید .منم شکر خدا دوشنبه اومد جوابش .
آزمایشگاه که به من میگفت ۹۹ درصد درسته همه چیزش
من مدام زنگ میزنم میگن هنوز اماده نیس🫠 قربوونت برم انشالله ب سلامتی و دلخوشی نینیتو وبغل بگیری😘
سلام عزیزممم مبارکه 😍 من ک ۱۸ روزه منتظرم هنوز جوابش نیومده 😂
تا ۹۸٪گفتن قطعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.