سلام خوشگلها، جواب تعیین جنسیت سلفری ۱۰۰٪ ؟
الان دیگه مطعن باشم؟🥰💗

۵ پاسخ

مامانی عزیز من سلفری دادم چون جواب ان تی من با ریسک میانی بود گفتن جوابش دوماه دیگ اماده میشه بنظرتون بعد یک ماه جواب میاد؟تو همون سلفری جنسیت مشخص میشه؟چن وقت دیگ هم انومالی دارم بنظرتون انومالی رو برم؟یا سلفری کافیه؟

نی نی چی بود🤔

عزیزم شمام مشکل داشتید که سلفری دادید .منم شکر خدا دوشنبه اومد جوابش .
آزمایشگاه که به من می‌گفت ۹۹ درصد درسته همه چیزش

من مدام زنگ میزنم میگن هنوز اماده نیس🫠 قربوونت برم انشالله ب سلامتی و دلخوشی نینیتو و‌بغل بگیری😘

سلام عزیزممم مبارکه 😍 من ک ۱۸ روزه منتظرم هنوز جوابش نیومده 😂
تا ۹۸٪گفتن قطعیه

سوال های مرتبط

مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری