۱۳ پاسخ

تا چهل روز انجام ندی بهتره

نه اصلا
هر دو زایمان بعد 40 روز رابطه باید داشته باشی نه قبلش
چون عفونت میگیری

اصلاااا تا ۴۰ روز این‌کار رو‌نکن
براچی انقد جان فدایی واسه مردا میکنید درک‌نمیکنم

اصلاااااااااا تا چهل روز نباید رابطه داشته باشی
رحم زخمه خودت داغون میشی
بعدم اگه سزارین بودی که دیگه بدتر
منکه از الان به همسرم گفتم تا چهل روز بعد زایمان حرفشم حق نداری بزنی

نهههه رحم زخمه
تا۴۰روزبایدصبرکنی

اصلا زیر ۴۰ روز فکرشم نکن شکمت زخمه
کلی مریضی میاد سراغت

اگه سزارین بودی اصلا چون ممکنه بخیه های داخلی باز بشه یا عفونت کنه
اگه طبیعی بودی و بخیه نداری و خیلی مجبوری با احتیاط

نه اصلا تا ۴۰ روز رحمت زخمه گلم رحم کن به بدنت

نههههههه

تا چهل روز نه

میگن تا ۴۰ رو نداشته باشید یک ماهم خوبه

ن تا چهل روزگی نمیشع من طبیعی زایمان کردم. الان. دوماهس بچم‌ هنوز. درد داره.

با جلوگیری فک کنم بتونی مراقب باش فقط

سوال های مرتبط

مامان فائزه دختر مامان فائزه دختر روزهای ابتدایی تولد