۵ پاسخ

باید یا با سشوار یا حوله داغ کنی تا خوب بشه

با دستمال خوب نمیشه، من با شسوار هر سری خوبش میکنم.

اره ررا همونه مگه روز دوم واکسن براش حوله داغ نکردی ماساژ بدی تا اینجور نشه الان که کم ویکس بکش روش یا میتونیم استامنیفون بدی بخوره و حوله داغ کنی براش خوب میشه

عزیزم واکسن 4 ماهگی کلا بچه رو اذیت میکنه و بچه تا چند وقت بی تابه
برای من‌ اين طور بود

سشوار گرم بگیر، هی با حوله ماساژ بده،خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری