۲ پاسخ

یعنی واقعا این نخوردن بچه عذاب هست برای مادر من امروز بعد دو سه روز نخوردن یکم نون مربا انجیر خورد اینقدر خوشحالم در حد ۴ تا لقمه کوچولو بود ولی واقعا گفتم همین هم شکر

با شیشه هم نمیخوره؟

سوال های مرتبط