۸ پاسخ

در کل غدد باید بری ولی خب متخصص زنان هم قرص میده معمولا تیروکسین50

دکتر غدد برو که انسولینتم کنترل بشه تا خدایی نکرده دیابت بارداری هم نشی

تو دوران بارداریت بهتره همونطور که زیر نظر دکتر زنانی زیر نظر یه متخصص غدد هم باشم

دکتر غدد

همون دکتر زنان هم بهت میده گلم

آره حتما برو دکتر قرص بده

دکتر غدد باید برید

من رفتم متخصص غدد

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تمشک مادر



تمشک مامان تمشک مادر تمشک هفته یازدهم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هفدهم بارداری