سلام خانما کیا ب بچهاشون د۳ میدن

۵ پاسخ

میز و مبل هارو میگیره بلند میشه اطراف اونا میچرخه

من میدم

من چون نمیتونه پاشه میخام بهش بدم خودم حالا چقدر بدم .

من میدم

والا ویتامین دی بچه ی منم پایین اما دکار فقط یه ویتامین آ د داده .نمیدونم حالا جبران میکنه یا ن

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری