۲ پاسخ

آره بزار با آب بپزه
غلیظ که شد گوشکوب برقی بزن میکس بشه
بعد شیرخشک پودرشو اضافه کن
اگه خواستی یه کوچولو شیرین کن

بده طوری نمیشه من میپزم با شیرخشک میدم

سوال های مرتبط

مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی
مامان ماهلین 👶🏻🤍 مامان ماهلین 👶🏻🤍 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی