۳ پاسخ

زیادش یبوست میاره همیشه نریز من تو فرنی میریزم یه کم اونم هفته ای یه بار

از ای بانو من خریدم
تو غذا یا فرنی میریزم

بله عزیزم خیلی خوبه برای رشد استخوان ها و محکم شدنش عالیه فقط خودت درست کن حتما از بیرون نگیر .میتونی داخل فرنی یا داخل شیرش بریزی

سوال های مرتبط

مامان تیارام مامان تیارام ۱۷ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی