زیادش یبوست میاره همیشه نریز من تو فرنی میریزم یه کم اونم هفته ای یه بار
از ای بانو من خریدم
تو غذا یا فرنی میریزم
بله عزیزم خیلی خوبه برای رشد استخوان ها و محکم شدنش عالیه فقط خودت درست کن حتما از بیرون نگیر .میتونی داخل فرنی یا داخل شیرش بریزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.