۱۱ پاسخ

اگه شیرشو خوب میخوره چیزی نیست طبیعیه ولی اگه بی قراری میکنه و روی زبون و لبش دون دون های سفیدهستش برفکه

با گوش‌پاکن بکش رو زبونش‌اگ پاک‌نشد برفک

احتمالا رفلاکس داره. دختر منم اینجور بود داروی رفلاکس خورد خوب شد

پسرمن هم همبن جوریه شیر خودم میخوره اگه آفت یا برفک بشه کم کم سقف دهن واطرافشم میزنه

نیستات بزن خوب میشه

با گوش پاکن بکش اگه تمیز شد دیگ هیچ اگه نشد ببر دکتر

برفک نیست عزیزم ازمکیدن شیره من چندبار پسرمو بردم بخاطره این موضوع دکترگفته برفک نیست باز میخای ببر یبار دکتر ببینه

پسر منم همینطوری شد بردمش دکتر گفت قارچه دارو داد سر یه هفته خوب شد

عیب نداره چربی شیرخشکه هیچی نیست عزیزم

ارع بچه منم اونطور شده ولی شیر خودمپ میخوره

شیر خشک مونده تو دهنش نیس؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان دردونه❤️ مامان دردونه❤️ ۶ ماهگی